W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie w ramach naszej strony internetowej korzystamy z plików cookies. Pliki cookies umożliwiają nam zapewnienie prawidłowego działania naszej strony internetowej oraz realizację podstawowych jej funkcji. Polityka prywatności

Wykorzystywane w celu zapewnienia prawidłowego działania serwisu internetowego.
Wykorzystywane w celu tworzenia statystyk i analizy ruchu w serwisie internetowym.
Wykorzystywane w celu dotarcia z przekazem reklamowym do osób, które wcześniej odwiedziły serwis internetowy.

eBankNet

Z bankowości elektronicznej możesz korzystać na komputerze, tablecie czy smartfonie ponieważ dostosowuje się do urządzenia, którego używasz.

Logowanie:
Jeśli chcesz po raz pierwszy zalogować się do konta i rozpocząć aktywne korzystanie z produktów i usług Banku, postępuj zgodnie z poniżą instrukcją.

a) Wpisz w przeglądarkę adres ebank.bspodegrodzie.pl
b) Podaj swój login klienta, który znajdziesz na umowie
c) Wprowadź hasło pierwszego logowania, które otrzymasz sms-em

Zmień hasło pierwszego logowania na własne. (Hasło, które ustalisz podczas pierwszego logowania, powinno się składać z minimum 12, a maksimum 16 znaków alfanumerycznych (cyfr i liter oraz znaków specjalnych (`!@#$%^&*()_+-={}[]:;',.<>?). Hasło nie może zawierać typowo polskich liter (np.: "ł", "ś") i nie może być takie samo jak login).

Pamiętaj:

 Logując się do serwisu internetowego Banku, zawsze wprowadzaj adres strony ręcznie – nie korzystaj z linków
 Sprawdzaj poprawność adresu strony, widniejącego w przeglądarce internetowej
 Pamiętaj, że podczas logowania do serwisu ani bezpośrednio po zalogowaniu do niego nie jest wymagane podawanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego
 Przed potwierdzeniem operacji zlecanej kodem SMS przeczytaj uważnie treść otrzymanego SMS-a, aby upewnić się, że dotyczy on właściwej operacji (zwróć uwagę na rodzaj dyspozycji, poprawność numeru rachunku odbiorcy, kwotę transakcji)

W przypadku skorzystania z linku zawartego w otrzymanej wiadomości i podania jakichkolwiek danych na stronie internetowej przypominającej system eBankNet, prosimy – skontaktuj się telefonicznie z Bankiem 18 445 99 20.

Więcej o zasadach bezpieczeństwa znajduje się w Menu Informacje dla klientów.

 

Realizacja przelewów przez bank:

Typ przelewu Godzina graniczna
Przelewy zlecone po tej godz. są realizowane w następnym dniu roboczym
przelew w PLN, bez przewalutowania, na rachunki prowadzone w Banku  w czasie rzeczywistym
przelew krajowy w PLN, na rachunek w innym banku w kraju do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku
przelew walutowy do godz. 14 30 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku
przelew w walucie obcej na rachunki prowadzone w Banku, z przewalutowaniem do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku
przelew w PLN, z przewalutowaniem, na rachunki prowadzone w Banku                                                                         do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku
polecenie przelewu z odroczoną datą płatności realizowane są stosownie do wskazanej przez Klienta daty płatności, od poniedziałku do piątku                                                                                     
stałe zlecenia realizowane są stosownie do wskazanej przez Klienta definicji, od poniedziałku do piątku
otwarcie lokaty do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku
zamknięcie lokaty                      do godz. 16 00 w tym samym dniu, od poniedziałku do piątku